گزارش عملکرد شرکت تعاونی مسکن شهرداری منطقه18 در سال 1397

 

                                                             بسمه تعالی

 

        گزارش عملکرد شرکت تعاونی مسکن شهرداری منطقه18 در سال 1397

     

گزارش اجمالی از روند عملکرد در پروژه 2058 (پاسارگاد)

جمع آوری و دسته بندی کلیه فایلها و نقشه های موجود پروژه پاسارگاد در سنوات مختلف

تهیه و اعلام گزارش برآورد مازاد خرید زمین 3390 متر مربع و بررسی طرحهای اولیه و ثانویه پروژه

مطالعه و طبقه بندی کلیه مدارک موجود در زونکن های مختلف و انجام و انسجام لازمه در مدارک پروژه پاسارگاد

تهیه - تنظیم و ارائه لایحه دفاعیه از حقوق مکتسبه به شهرداری محترم منطقه 22 مورخ 27/9/96

حضور در جلسات مردمی با شهردار محترم منطقه 22

پیگیریهای لازمه نامه های ارسالی به شهرداری بابت درج و لحاظ نمودن حقوق مکتسبه

ثبت سیستمی پروژه 2058

انجام مراحل اداری در دفتر خدمات الکترونیک شهری خلاف پرونده گودبرداری

بازدید پروژه 2058 از سوی کارشناس دفتر خدمات الکترونیک شهری جهت مقدار ارتفاع گود برداری پروژه و تلاش در عدم درج گزارش خلاف در گود برداری در پرونده دفتر خدمات الکترونیک شهری ، جهت سهولت در انجام دیگر مراحل اداری

طی نمودن مرحله GIS  شهرداری منطقه 22

طی نمودن مرحله معابر شهرداری منطقه 22

ارائه ضمانت نامه محضری جهت ورودی پروژه به شهرداری منطقه 22

جلسه با شرکت دیدار ایرانیان بابت نحوه تسویه حساب چکهای برگشتی خرید زمین 3390 متر مربع

انتخاب کارشناس نقشه برداری جهت رفع سوء تفاهم برخی از اعضای پروژه در مورد زمین خریداری شده از شرکت دیدار ایرانیان

جلسات متعدد با سرمایه گذار پروژه ، جناب آقای یوسفیان و تصمیم در برگزیدن کارشناس از سوی هر یک از طرفین و برآورد حجم عملیات عمرانی انجام یافته و النهایه گزارش نهایی مالی از روند پیشرفت پروژه 2058

برگزاری همایش های انگیزشی و ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژه و ترغیب در اتحاد اعضای پروژه 2058

درج اطلاعیه جهت  تکمیل سقف واریزی اعضای پروژه 2058

همراهی و ترغیب جهت واریز اعضای پروژه و اعلام گزارشات لحظه ای از واریزی به اعضای پروژه 2058

تهیه - تنظیم و ارائه لایحه دفاعیه از حقوق مکتسبه به شهرداری محترم منطقه 22 مورخ 20/1/97

برگزاری جلسات حضوری با شهردار محترم منطقه22 و دستور شهردار محترم به تدوین و تنظیم گزارش از سوی معاونتهای مختلف شهرداری منطقه 22

پیگیری و رایزنی جهت واریزی یکی از چکهای برگشتی شهرداری منطقه 22

مکاتبه با مهندس بائو کارشناس محترم دادگستری جهت هزینه های انجام یافته پروژه پاسارگاد 

مکاتبه با ریاست محترم شعبه 210 شهید مفتح تهران چک رمزدار بابت اصل بدهی به شهرداری منطقه22     

مذاکره با سرمایه گذار پروژه، جناب آقای یوسفیان جهت ایجاد فصل مشترک بین اختلاف برآوردهای کارشناسان طرفین

بررسی طرحهای اولیه و ثانویه پروژه 2058 بابت ارائه گزارش خرید زمین 3390

بازنگری نقشه های معماری و تنظیم موارد رفع ایراد هنگام بازتولید

تهیه و تنظیم جداول محاسباتی قبل و بعد از اخذ پروانه ساختمانی جهت فروش زمین ساخت و مشارکت

مکاتبه با معاونت محترم امور اجتماعی شهرداری منطقه 18  -  26/10/96

مکاتبه با سرمایه گذار پروژه پاسارگاد جناب آقای یوسفیان 29/03/97 = 19/03/97 - 24/09/96

مکاتبه با مدیرکل شهرسازی و طرحهای شهری سرکار خانم مهندس صادق   22/07/97

مکاتبه با مدیرکل شهرسازی و طرحهای شهری سرکار خانم مهندس صادق گزارش گردش کار اداری شهرسازی 22/07/97

مکاتبه با مدیرعامل محترم پروژه لکسون جناب آقای مهندس جهرمی  30/08/97

مکاتبه با آقای مهندس فرهانی (آمادگی داوری صراحتاً اعلام شود)  03/09/97 - 05/09/97 - 23/08/97

مکاتبه شهردار منطقه 22 جناب آقای دکتر نوذرپور  01/10/97 - 27/09/96 - 09/10/96 -20/01/97 - 29/11/97

دعوت از اداره کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران  10/11/96

برگزاری جلسات هم اندیشی و شرکت در همایشهای میدانی در پارک شهر

مکاتبه با شهردار محترم منطقه 18 تهران جناب آقای دکتر فیاض 17/11/97

برگزاری جلسات متعدد با کارگروه و اعضائ محترم پروژه 2058

مکاتبه با رئیس دفتر تعاونی های مسکن استان تهران جناب آقای سیاری (بابت فروش پروژه ) 13/11/97

تنظیم دادخواست هیات حل اختلاف ماده 38 مورخ 17/11/97

تهیه و تنظیم گزارش ارزیابی و عملکرد سرمایه گذار پروژه 2058    16/11/97 - 23/11/97

تهیه و تنظیم عملکرد مالی مشاور طراحی پروژه 2058

مکاتبه با شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر حناچی 18/10/97

مکاتبه با مدیرکل تدوین ظوابط ، نظارت و صدور پروانه شهرداری محترم تهران جناب آقای مهندس عباسی  05/10/97

مکاتبات با معاونت محترم شهرسازی و معماری جناب آقای مهندس بهرامی  19/12/96 - 01/11/96 - 04/12/97

مکاتبه با مدیرکل محترم دفتر نظارت و طرحهای توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی  جناب آقای مهندس حمزه ای 18/12/97

شورای محترم اسلامی شهر تهران مورخ   23/11/97 - 26/12/97 - 28/12/97

 

گزارش اجمالی از روند عملکرد در پروژه 2114

جمع آوری و دسته بندی کلیه فایلها و نقشه های موجود پروژه 2114

مطالعه و طبقه بندی کلیه مدارک موجود در زونکن های مختلف و انجام و انسجام لازمه در مدارک پروژه 2114

تهیه - تنظیم و ارائه لایحه دفاعیه از حقوق مکتسبه به شهرداری محترم منطقه 22 مورخ 27/9/96

حضور در جلسه مردمی با شهردار محترم منطقه 22  مورخ  11/10/96 و درخواست کارسازی پروژه

تهیه ، تنظیم و طراحی تایتلهای پروژه در 3 گزینه

تهیه و تنظیم عملکرد مالی مشاور طراحی پروژه 2114

جلسه با شرکت وزنا بابت هزینه قرارداد طراحی و برگه های چهار رشته

حضور میدانی بر سر زمین  پروژه 2114 نسبت به اعتراض در پارکینگ نمودن پروژه توسط مجتمع تجاری بام لند و اقدام به ناهموار کردن عوارض زمین

تنظیم و ارائه لایحه دفاعیه از شرکت وزنا جهت شکایت شرکت وزنا از تعاونی مسکن کارکنان منطقه 18

مکاتبه با شرکت وزنا 26/10/96

تهیه و تنظیم احضارنامه به شرکت تعاونی مسکن 12 فروردین و مجتمع تجاری بام لند

تنظیم لایحه و شکایت از تعاونی مسکن 12 فروردین

پیگیری قضایی و انتظامی در طرح شکایت از از تعاونی مسکن 12 فروردین

گواهی برابر اصل اسناد زمین 2114 و استعلام از اداره ثبت احوال زیبا دشت

مکاتبه با ریاست محترم کلانتری شعبه 181 چیتگر 08/10/96

همکاری با کارشناسی رسمی دادگستری جهت پیاده سازی نقاط  UTMپروژه 2114

پیگیری های لازمه در طرح دعوا علیه شرکت تعاونی مسکن 12 فروردین و درخواست کارشناسی3 نفره از سوی شرکت تعاونی مسکن 12 فروردین

مکاتبه با ریاست محترم اداره ثبت اسناد و املاک زیبا دشت استان تهران 07/08/97 - 09/19/97-11/09/96

جلسه با آقای دکتر سرتیپ زاده و درخواست ارائه گزارش جامع از روند پیشرفت کارهای انجام یافته

تهیه - تنظیم و ارائه لایحه دفاعیه از حقوق مکتسبه به شهرداری محترم منطقه 22 مورخ 20/1/97

برگزاری جلسه حضوری با شهردار محترم منطقه 22 و دستور شهردار محترم به تدوین و تنظیم گزارش از سوی معاونتهای مختلف شهرداری منطقه 22

تهیه وتنظیم جداول محاسباتی قبل وبعد از اخذ پروانه ساختمانی جهت فروش زمین ساخت و مشارکت

برگزاری جلسات هم اندیشی و شرکت در همایشهای میدانی در پارک شهر

مکاتبات مکرر با ریاست محترم شعبه 221 دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید مفتح تهران بابت شکایت از 12 فروردین و بام لند  08/05/ 97 -27/04/97 -10/11/96

مکاتبه با سازمان نظام مهندسی استان تهران بابت سهمیه ظرفیت شرکت مشاور مهندسی وزنا بنا 03/06/97

تنظیم طرح توجیهی پروژه 2114

مکاتبه با مدیریت مجتمع تجاری بام لند 02/07/96

مکاتبه با مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری سرکار خانم صادق 22/07/97

مکاتبه با ریاست محترم کمیسیون ماده 5 شهردای تهران - جناب آقای اشراقی 01/08/97

مکاتبات مکرر با جناب آقای مهندس بهرامی معاونت محترم شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 22  20/06/97 - 05/08/97- 03/06/97

مکاتبات با معاونت محترم شهرسازی و معماری شهرداری تهران  1/10/97 - 25/06/97 - 20/06/96

مکاتبات با شهردار محترم منطقه 22 تهران جناب آقای دکتر نوذر پور 27/09/96 - 18/09/97 - 13/09/97 -09/10/97 - 28/05/97 -01/10/97 -20/01/97

مکاتبه با رئیس امور نظام فنی اجرایی مشاورین و پیمانکاران  03/09/97

مکاتبات با بازپرس محترم شعبه یک مجتمع قضایی ناحیه 5 (صادقیه ) 12/06/97 - 13/06/97 - 06/05/97 -18/01/97 -28/11/96 - 06/10/96

همکاری در ارائه مستندات پروژه 2114 با کارشناسان 1نفره 14/01/97 - 3نفره 19/04/97 -5 نفره 03/07/97

مکاتبات با قائم مقام محترم شهرداری منطقه 22 (درخواست صدور فنس کشی) 09/07/97 - 05/08/97

مکاتبه با شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر حناچی      18/10/97

مکاتبه با دفتر خدمات شهری 2203  -  26/10/96

مکاتبه رئیس دفتر تعاونی مسکن استان تهران - جناب آقای سیاری درخواست موافقت فروش 13/11/97

مکاتبه با شهردار محترم منطقه 18 تهران جناب آقای دکتر فیاض 17/11/96

تنظیم دادخواست هیأت حل اختلاف ماده 38 - 17/11/97

برگزاری جلسات متعدد با کارگروه و اعضائ محترم پروژه 2114

 

گزارش اجمالی از روند عملکرد در پروژه 214/1 ( آریانا کوهک )

جمع آوری و دسته بندی کلیه فایلها و نقشه های موجود پروژه 214/1

مطالعه و طبقه بندی کلیه مدارک موجود در زونکن های مختلف و انجام و انسجام لازمه در مدارک پروژه 214/1

جلسه با شرکت مشاور اندیشه پدیده جناب آقای دکتر زاهدی و در خواست ارائه گزارش جامع از قراردادها و کارهای انجام شده تاکنون

جلسات متعدد با اعضا و کارگروه پروژه کوهک و ترغیب در اتحاد اعضا ، جهت راه اندازی و تکمیل ادامه پروژه

تنظیم صورتجلسه با سرمایه گذار آقای مهندس پویا پیروزی جهت ادامه همکاری و تصریح در روند ساخت و تکمیل پروژه

برگزاری جلسه اعضائ پروژه کوهک نام نویسی اعضا درخواستی جهت ادامه و تکمیل و دریافت مبالغ لازمه

آماده سازی 18 واحد آپارتمان از پروژه و اجابت به درخواست تحویل آپارتمانها در برخی از اعضا

برگزاری جلسات متعدد با اعضا کارگروه های پروژه کوهک جهت فصل مشترک در تفاهم نامه تحویل واحد ها

برگزاری و تنظیم صورتجلسه نهایی تحویل آپارتمانها و مشاعات و نصب یک دستگاه آسانسور طی مدت 3 ماه

  تنظیم و ارایه لایحه دفاعیه از شکایت آقای پیروزی علیه شرکت تعاونی مسکن کارکنان منطقه 18 به شعبه مربوطه

 برگزاری جلسه با دیگر اعضائ پروژه کوهک از حق السهم سرمایه گذار از جمله کارگروه های شعبه دانشگاه آزاد و  هلیکوپترسازی ها

 رایزنی با دکتر حسینی معاونت محترم بانک ملی مرکزی جهت کارسازی وام کوهک با 6 ماه تنفس

 معرفی اعضا کوهک به بانک ملی شعبه شهرک ولیعصر جهت افتتاح حساب به جهت حق السهم  وام های مشارکت مدنی

 معرفی آقای مهندس راستی به عنوان نماینده اعضاء به آقای مهندس پویا پیروزی

 برگزاری جلسه اعضاء کارگروه کوهک با هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن منطقه 18 جهت به فصل مشترک رسیدن درجهت اتمام واحدها

 تنظیم صورتجلسه با سرمایه گذار در جهت ادامه - تکمیل و تحویل پروژه  22 / 2 / 97

  تنظیم صورتجلسه تسویه حساب قطعی با اکثر اعضاء جهت تحویل آپارتمانهای آماده تحویل

 درخواست از سرمایه گذار جهت تعیین تکلیف چکهای امانی وام و چکهای تحویل آپارتمان 26/2/97

   طراحی سقفهای کاذب لابی بلوک جنوبی پروژه کوهک

تهیه و تنظیم عملکرد مالی مهندس مجری پروژه کوهک

برگزاری جلسات با آقای زارعی کارگزار بانکی شرکت تعاونی جهت رفع موانع وام مشارکت مدنی دریافتی از بانک ملی شعبه شهرک ولیعصر سال 91

 برگزاری جلسات با اعضاء و آقای زارعی کارگزار بانکی شرکت تعاونی و هیئت مدیره و تهیه لیست اعضائی که قصد پرداخت نقدی و یا تقسیط حق السهم وام بانکی خود را دارند.

 مکاتبات مکرّر با سرمایه گذار جهت تعیین تکلیف وام مشارکت مدنی پروژه

 مذاکرات و مکاتبات مکرّر با نمایندگان بلوک شمالی جهت تعیین تکلیف وام مشارکت مدنی و انشعابات پروژه

 درخواست از معاونت اجرایی اسناد رسمی بابت اعتراض به ابلاغ کارشناسی کوهک و درخواست ارسال مجدد ابلاغیه 19/3/97

 درخواست از سرمایه گذار جهت رفع اختلافات مالی پروژه

 همکاری با آقای غنی زاده ( کارشناس رسمی دادگستری ) جهت ارزیابی پروژه ( معاونت اجرایی اسناد رسمی )

 مکاتبات مکرّر با مدیر عامل بانک ملی جهت مساعدت در نحوه باز پرداخت وام بانکی 2/8/97

 بازدید های مکرر از سایت پروژه و تهیه گزارشات از روند پیشرفت فیزیکی ساخت و تکمیل پروژه

 برگزاری جلسات با سرمایه گذار در داخل پروژه کوهک

 پی گیری اشعابات برق آب و گاز  پروژه کوهک

 مراجعات مکرر به معاونتهای ترافیک و خدمات مهندسی شهرداری منطقه 22 جهت رفع اختلاف ارتفاعات رخ داده و تصحیح پروفیل های طولی معبر خیابان شرقی سایت پروژه کوهک

 همکاری با کارشناسان رسمی دادگستری در بازدید از واحدهای مطروحه در شعب مختلف دادگاه ها با تعاونی

بررسی دقیق قرارداد مشارکت پروژه

 تهیه گزارش از عملکرد مدیریت اسبق در رابطه با انعقاد قرارداد با سرمایه گذار پروژه کوهک

 تهیه گزارش از نواقص در واحد های اجرایی و مشاعات که برخی از آنها بلحاظ فنی صحیح اجرائ نگردیده اند و برخی از آیتمها نیاز به اصلاح و بازسازی دارند که توسط سرمایه گذار در پروژه کوهک رخ داده شده است

 گزارش و تهیه جوابیه درخواستهای مالی نامتعارف سرمایه گذار در مازاد در خواستهای مالی  پروژه کوهک

 مشارکت در تنظیم تأمین دلیل پروژه کوهک توسط مهندس محمدی (کارشناس رسمی دادگستری)

 درخواست از سرمایه گذار بابت ارائه نقاط بنچ مارک و کدهای ارتفاعی معبر پروژه 24/9/97

 درخواست از سرمایه گذار جهت جمع آوری نخاله و تخلیه تجهیزات سایت پروژه

 درخواست از سرمایه گذار بابت ارائه ادعاهای مطالبات احتمالی و ارائه جدول دریافتی ها

 معرفی نامه آقایان رنجبر و پیروزی برای پیگیری امور اداری اداره برق آزادی

 ارائه معرفی نامه تحویل آپارتمان به برخی از اعضائ کوهک

 ارائه معرفی نامه به بانک ملی شعبه ولیعصر جهت کارسازی حق السهم وام مشارکت مدنی

 درخواست از سرمایه گذار جهت تعیین حق السهم انشعاب برق بلوک جنوبی بانضمام ارائه مدارک و مستندات

برگزاری جلسات متعدد با کارگروه و اعضائ محترم پروژه کوهک

 

گزارش اجمالی از روند عملکرد در پروژه  19109/ 2  ( نخل )

جمع آوری و دسته بندی کلیه فایلها و نقشه های موجود پروژه نخل

مطالعه و طبقه بندی کلیه مدارک موجود در زونکن های مختلف و انجام و انسجام لازمه در مدارک پروژه نخل

برگزاری جلسات متعدد با رئیس کارگاه نخل جهت به نتیجه رسیدن آخرین صورت وضعیت اعلامی ازسوی پیمانکار

برگزاری جلسات متعدد با مدیرعامل شرکت پرداسازند جهت به فصل مشترک رسیدن در آخرین صورت وضعیت اعلامی مورخ  14/11/96

ارائه گزارش آخرین صورت وضعیت و برگزاری جلسه آخرین صورت وضعیت نخل و نهایتاً تنظیم و امضائ  صورتجلسه تأییدیه طرفین

تنظیم الحاقیه قرارداد پروژه نخل

تشکیل جلسه با وکلای تعاونی بابت اصلاحات لازمه و درج نقطه نظرات در الحاقیه قرارداد پروژه نخل

تشکیل جلسه و انعقاد الحاقیه قرارداد پروژه نخل

برگزاری همایش انگیزشی با اعضای پروژه نخل و توضیحات لازمه در خصوص آگاهی از روند پیشرفت و تشریح سیاستهای راهبردی در پروژه نخل

برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه نخل با حضور قائم مقام محترم شهردای منطقه 18

برگزاری جلسه با شرکت مشاور اندیشه پدیده جناب آقای دکتر زاهدی و درخواست گزارش از روندکار در دوره  همکاری با شرکت تعاونی مسکن منطقه

برگزاری جلسه با شرکت مشاور عمران انرژی  جناب آقای مهندس رهبر و درخواست گزارش از روندکار در دوره  همکاری با شرکت تعاونی مسکن منطقه 18

برگزاری نشست بین اعضاء هئیت مدیره و بازدید از روند پیشرفت پروژه نخل

اجابت به تصمیم اعضا جهت به رأی گذاشتن طرح فروش پروژه نخل

تنظیم سیاست راهبردی در راه کارهای پیشنهادی در روند ساخت و مشارکت پروژه نخل

تنظیم برگه های مناقصه جهت مشارکت در بلوک های B-C-F پروژه نخل

تنظیم قرارداد مشارکت در بلوک های B و C پروژه نخل

تنظیم جداول اطلاعاتی از روند پیشرفت فیزیکی و درصد متراژ های انجام یافته عملیات اجرایی و متراژ باقیمانده عملیات ساخت و همچنین  متراژ و تعداد واحدهای مسکونی پروژه نخل

تنظیم برآورد هزینه ساخت  پروژه نخل ( ساخت توسط تعاونی - 2پیمانکار-  مشارکتی )

تنظیم جدول جامع فروش پروژه نخل

تنظیم جدول بدهی های پروژه نخل

تهیه و تنظیم عملکرد مالی مهندس مجری پروژه نخل

تنظیم برگه ها و پاکت های شرکت در مزایده فروش  بلوک F

برگزاری جلسات فرماندهی نیروی انتظامی بابت  فروش  بلوک F در مرکز  فرماندهی چهارراه قصر و خیابان طالقانی

بازدید میدانی سایت پروژه نخل در معیّت  فرمانده هان نیروی انتظامی بابت  فروش  بلوک F 

تنظیم آگهی روزنامه ای شرکت در مزایده فروش  بلوک F

ارائه پاکت های مزایده بلوک F به خریدار ( نیروی انتظامی )

برگزاری جلسات متعدد با خریداران بلوک F  و ارائه گزارشات جامع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه نخل

درخواست از پیمانکار جهت شروع عملیات اجرائی و هماهنگی با ناظر پروژه  6/12/96

درخواست از ناظر جهت تسریع و اعلام شروع بکار پیمانکار پروژه 19/12/96

برگزاری جلسات متعدد با پیمانکار پروژه نخل جهت عدم توانایی ساخت پیمانکار با قیمت الحاقیه قرارداد بعلت نوسانات شدید در قیمت مصالح ساختمانی

برگزاری جلسات متعدد با پیمانکاران و ارائه گزارشات جامع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه نخل

بازدید های مکرر میدانی از سایت پروژه نخل در معیّت خریداران و سازندگان همراه با کارگروه ها و هیئت مدیره

بازدید میدانی سایت پروژه نخل در معیّت  فرمانده هان نیروی انتظامی بابت  فروش  بلوک F 

بازدید میدانی سایت پروژه نخل در معیّت توسط مهندس ذبیحی ( کارشناس رسمی دادگستری ) 

مشارکت در تنظیم تأمین دلیل پروژه نخل توسط مهندس ذبیحی ( کارشناس رسمی دادگستری )

مشارکت در تنظیم ارزیابی پروژه نخل توسط مهندس ذبیحی ( کارشناس رسمی دادگستری )

درخواست از اداره کل تعاون جناب آقای سام دلیری جهت معرفی به بانک بابت اخذ وام 11/2/97

درخواست از ناظر پروژه جهت نحوه تسویه حساب  پروانه نظارت سالانه  29/2/97

درخواست از ناظر پروژه جهت شروع بکار کارگاه  29/2/97

درخواست از شهرداری منطقه 18 جناب آقای مهندس فیاضی جهت تمدید پروانه ساختمانی پروژه 29/2/97

درخواست از شهرداری منطقه 18 جهت تمدید پروانه و بلامانع بودن فعالیت عمرانی پروژه 13/3/97

درخواست از پیمانکار جهت رفع نواقص سقف طبقات بلوک D پروژه 19/3/97

درخواست از ناظر پروژه جهت تمدید مهلت پروانه نظارت  23/3/97

درخواست از پیمانکار جهت تکمیل و تسریع عملیات اجرایی پروژه 27/3/97

درخواست از پیمانکار جهت رفع نواقص پروژه 2/4/97

درخواست از ناظر پروژه جهت بررسی نتیجه آزمایش بتن سقفهای طبقات بلوک D   10/4/97

تنظیم و جوابیه درخواستهای پیمانکار در نامه مورخ 16/4/97

درخواست از آقای حسن بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی جهت معرفی به بانک بابت اخذ وام مشارکت مدنی با کمترین بهره 6/6/97

درخواست از شعبه 859 شورای حل اختلاف جهت تأمین دلیل و ارزیابی پروژه نخل  12/6/97

اطلاعیه به اعضا جهت واریز وجه جهت ادامه روند ساخت  5/7/97

درخواست از معاونت اداره کل تعاون کار و رفاه و امور اجتماعی جناب آقای سام دلیری  جهت فروش بلوک F  21/7/97

ارائه مدارک به سرپرست دفتر تعاونیهای مسکن استان تهران جناب آقای سیّاری جهت فروش بلوک F   20/9/97

درخواست از شهرداری منطقه18 جناب آقای مهندس فیاضی جهت معرفی به بانک شهر بابت اخذ وام مشارکت مدنی 4/11/97

درخواست از سرپرست دفتر تعاونیهای مسکن استان تهران جناب آقای سیّاری جهت فروش پروژه نخل  17/11/97

برگزاری جلسات متعدد با خریداران در معییت کارگروه و اعضائ محترم پروژه نخل

برگزاری جلسات متعدد با کارگروه و اعضائ محترم پروژه نخل

مکاتبه با سرمایه گذار جهت تعیین تکلیف قرارداد مشارکت 28/12/97

 

گزارش اجمالی از روند عملکرد در پروژه های پلاک های 468-399-398 ( شهر زیبا )

جمع آوری و دسته بندی کلیه فایلها و نقشه های موجود پروژه ها

مطالعه و طبقه بندی کلیه مدارک موجود در زونکن های مختلف و انجام و انسجام لازمه در مدارک

بررسی عملکرد طرفین قراردادهای اخذ پروانه ساختمانی

پی گیری پرونده قضایی آقای حیدری

ابلاغ اظهار نامه به آقای عیسی علیجانپور

تنظیم درخواست تعیین تکلیف پروژه های شهرزیبا از شهردارمحترم منطقه 5 جناب آقای خسرو آبادی

برگزاری جلسات متعدد با کارگروه ها و اعضائ محترم پروژه های شهرزیبا

 

بخش مالی مورخه 97/1/15 الی 97/12/28

1- تهیه اظهارنامه مالیاتی سال 1396

2- ثبت دفاتر قانونی مربوط به سال 1396

3- انجام کلیه کارهای مالی سال96

4- انجام کلیه کارهای مالی سال 97

5- جوابگوی ارباب رجوع در رابطه با گزارش مالی خود عضو

6- تهیه گزارش های درخواستی از طرف مدیریت مربوط به کلیه پروژه ها

7- تاییدیه مالی نقل و انتقال ها

8- انجام کلیه کارهای مربوط به تامین اجتماعی و بیمه کردن کارمندان شرکت

9- مراجعه به اداره مالیاتی جهت رفع برگه های تشخیص مالیات مربوط به سال های قبل و ... شرکت

10- آموزش به کارمندهای اداری مربوط به قسمت اداری

11- تهیه بودجه سال و انحرافات سالهای قبل

12- بررسی پلاک ثبتی 2114 و 2058 و مرتب کردن پرونده های مالی و اداری

13- وارد کردن پرونده های نامعلوم در سیستم

14- بررسی پروژه نخل و مرتب سازی مالی و اداری

 

  • اداری مورخه 97/1/15 الی 97/12/28

1- پاسخگویی به مراجعین و اعضای تمامی پروژه ها و... ( تلفنی - حضوری)

2- انجام دادن تمامی کارهای نقل و انتقال اعم از ( پرکردن فرم توسط عضو، واریز فیش های مربوطه توسط عضو، دستور مدیرعامل ، تأیید مالی، معرفی نامه ، کپی ، اسکن کردن تمامی مدارک عضو جدید ، تایپ نامه محضرخانه، وارد کردن اطلاعات اعضاء در داخل پرونده و سیستم و سایت )

3- بایگانی اسناد و مدارک پروژه ها در زونکن و مدارک اعضاء و اخطاریه ها در پرونده

4- تایپ کردن نامه برای اعضاء هئیت مدیره قسمت مالی و قسمت فنی و...

5- کپی گرفتن از نامه ها و اسناد و پروژه ها و فیش ها و ...

6- ثبت اندیکاتور نامه ها در دفاتر برای نامه های وارده، صادره، اخطاریه ها، صورتجلسات و...

7- درست کردن فرم ها و جداول (بیمه ، دادگستری ، مجامع ، مناقصه ، رضایت نامه )

8- تماس با اعضاء 2058 و نخل و کوهک بابت آدرس (ارسال اخطاریه کسری واریزی )

9- انجام دادن کارهای بانکی از جمله گرفتن صورتحساب، موجودی بانکی ، چک ، فیش ساتنا ، فیش واریزی و برداشت و ...

10- تنظیم ، ثبت و ارسال اخطار به اعضاء پروژه ها

11- آماده کردن صورتجلسه برای اعضاء کوهک و همچنین آماده کردن صورتجلسه تکمیل آپارتمان برای اعضاء

12- اسکن و کپی کردن تمام فیش های واریزی اعضاء برای تمامی پروژه ها و گذاشتن آنها داخل پرونده

13- رسید کردن فیش های واریزی تمام پروژه ها و درج در پرونده و تحویل مالی و ثبت در سایت

14- تکمیل کردن لیست اعضای تمامی پروژه ها در سایت و اکسل ( نخل ، کوهک ، 2114، 2058)

15- نوشتن صورتجلسات در دفاتر مربوطه

16- کامل کردن پروژه نخل و 2058 در داخل سایت بابت واریزی و اسامی اعضاء و تصحیح آن در صورت مراجعه عضو

17- چک کردن کلیه ی اطلاعات اعضاء از جمله آدرس ، شماره تماس، کد ملی ، نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل ، از داخل پرونده و وارد کردن به سیستم

18- وارد کردن پرونده های نامعلوم از سیستم مالی به سیستم اداری و در سایت

19- چک کردن پرونده های نخل و بخشی از2114 و2058 بابت حق رأی و ثبت آنها داخل سیستم

20- تماس با اعضاء کوهک بابت جلسه و بدهی آنها به تعاونی

21- تهیه و ارائه برگه ورود به جلسه در سالن مجامع

22- انجام دادن کارهای بیمه و مالیات و پرداخت آنها

23- تطابق دادن واریزی ها و کسری تعداد عضوها از سایت با بخش مالی

24- نوشتن تنخواه آقای ملکی همراه با کپی گرفتن تمام فاکتورها و تحویل آنها به قسمت مالی

25- تماس با اعضای هئیت مدیره جهت تشکیل جلسه

26- کپی گرفتن از اسناد اعضای دارای حق رأی برای اداره تعاون

27- مراجعه به دفتر خدمات قضایی و ارسال و پیگیری اظهارنامه ها برای اعضاء

28- تحویل نامه از پستچی ، ثبت ، کپی و اسکن آنها

29- آماده کردن فرم رضایت نامه فروش پروژه نخل و گرفتن امضاء از اعضاء

30- پرداخت کلیه فیش های مربوط به دفتر اعم از ( برق ، تلفن ، شارژ ساختمان و...)

31- ثبت ساعات ورود و خروج

32- ذخیره و اد کردن اعضاء در کانال و گروه تلگرام تعاونی

 33 - بررسی پلاک ثبتی 2114 و 2058 و مرتب کردن پرونده های مالی و اداری

     34- برگزاری و هماهنگی اداری در مجامع و جلسات تعاونی

35- رفتن به دادگاه ، اداره تأمین اجتماعی ، پروژه کوهک ، پروژه نخل ، بانک های خارج از منطقه، اداره ثبت ، اداره تعاون ، اداره مالیات ، شورای حل اختلاف ، اداره پست ، دفتر وکیل

36- تعمیر لوازم اداری از جمله کامپیوتر ، اینترنت ، شارژ دستگاه کپی و ...

37- خرید لوازم اداری و آشپزخانه و ...

38- - نظافت دفتر تعاونی

 

 

 

 

تعاونی مسکن

پیوندها

مزایده و مناقصات

لینک‌ها